Energieke en betrokken leerkracht voor een middenbouwgroep

De Gerhardschool in Amsterdam Oost zoekt een energieke en betrokken leerkracht voor een middenbouwgroep.

Wie wij zijn

Onze school biedt onderwijs en zorg aan kinderen van 4 tot en met 12 jaar die op het gebied van werkhouding, sociaal- emotionele  ontwikkeling en/of gedrag een intensievere ondersteuningsbehoefte hebben waardoor zij onvoldoende kunnen profiteren van het  onderwijs op een reguliere school.  De Gerhardschool heeft expertise opgebouwd in de begeleiding van kinderen met onderwijsbelemmeringen, leerproblemen en  gedragsproblemen. Veel leerlingen hebben in het verleden veel meegemaakt. Bijna altijd is er sprake van ‘complexe’ problematiek. We werken nauw samen met verschillende aanbieders van jeugdhulpverleners.

We vragen

Je bent een gedreven en positieve professional met een warm hart voor onze doelgroep. Vanzelfsprekend ben je pabo-gediplomeerd of je wilt beginnen met de Pabo. Je staat stevig in je schoenen en kan goed relativeren. Ervaring daarentegen is geen must. Veel belangrijker is dat je over de juiste persoonlijkheidskenmerken en motivatie beschikt. Die kunnen we je namelijk niét aanleren. Al het andere wel. Dit gebeurt aan de hand van onze goede interne coaching en begeleiding. Je hebt affiniteit met de doelgroep en je houdt van een uitdaging!

Wat wij bieden

Veel. Naast goede begeleiding: een divers en innovatief team met hart voor de leerlingen, ouders én voor de collega's! Een team waarin je gezien wordt! We hebben een gemotiveerd team dat niet alleen keihard werkt, maar dat ook samen successen viert. We zijn 'goed' beoordeeld door de inspectie en sinds 2017 een Excellente School. We zijn onszelf aan het scholen in traumasensitief onderwijs. Kortom een school waar kwaliteitsverbetering, opbrengstgericht werken en veiligheid speerpunten zijn.

Wij bieden je de kans om geleidelijk dit mooie vak te leren. Je wordt ingewerkt naast een ervaren medewerker. Op deze manier kan je de school, haar structuren, leerlingen en het team op een rustige manier leren kennen. We bieden je een tijdelijke baan per directe ingang of voor het schooljaar 2024-2025, met uitzicht op vast. Je wordt ingeschaald volgens CAO-PO in schaal LC.

Meer informatie en solliciteren:

Meer informatie over de Gerhardschool kun je vinden op www.gerhardschool.nl. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Astrid Louweret, directeur van de school (0640741614). Je motivatiebrief en CV kun je per mail sturen naar a.louweret@orion.nl.

Vacature details

• Leerkracht