Hoe meld ik een leerling aan?

Uw kind op onze school? Maak een afspraak en kom langs. We gaan graag met u in gesprek en zo kunt u meteen een kijkje nemen en de sfeer proeven.

Een bezoekafspraak maken kan met Dirk Koops (Directeur) of Tessa Hoedemaker (Intake Coördinator) via telefoonnummer: 020 - 41 007 40 of e-mail.

Wanneer wordt een leerling toegelaten?

Uw kind wordt ingeschreven op onze school als hij/zij een toelaatbaarheidsverklaring (TLV) heeft gekregen van het Samenwerkingsverband (SWV). Het samenwerkingsverband bekijkt voor elke leerling wat de onderwijs- en ondersteuningsbehoefte is en welk type onderwijs het best passend is.

Onze zorgcoördinatoren kunnen in overleg met u de toelaatbaarheidsverklaring (TLV) aanvragen. U kunt deze verklaring ook zelf rechtstreeks bij het SWV aanvragen .

Waar vind ik meer informatie?

Ga voor meer informatie naar de website van het Samenwerkingsverband (SWV).